Hogyan írom a szakdolgozatomat?

Az egyetemi éveim legeslegvégén járok. Már csak néhány hónap, szakdolgozat, záróvizsga és szakmai nyelvvizsga választ el a diplomától. Minderre csak 3 hónapom maradt. De nézzük csak hogyan is kezdődik a szakdolgozat előkészülete.

A BGE-n a Kutatásmódszertan tárgy szolgált a szakdolgozat megalapozására. Az abszolválás kritériuma, hogy konzulenst, illetve témát is kellett választani. Az utolsó pillanatban, de sikerült aláíratni a témaválasztót a konzulenssel. 😀

A téma… tavasszal még fogalmam sem volt. Hiszen úgy a legkönnyebb a szakdolgozat írása, ha össze tudod kapcsolni a szakmai gyakorlattal. Vagyis azzal a feladattal, amivel megbíznak a gyakorni munka alatt. Előre mondom, hogy bárhova mész az első feladat versenytárselemzés.

Sajnos későn kezdtem el gyakornoki állást nézni és abban a hátrányos helyzetben is voltam/vagyok, hogy nem Budapesten akarok dolgozni. Pest megye széléről beingázni mindennap Pestre már akkor sem volt leányálom ha az egyetemre mentem, de teljes munkaidős állásban pláne nem értékelném.

Végül augusztusban sikerült találni egy home office gyakorlatot, amely tökéletes abból a szempontból, hogy nem szükséges mindennap beingázni az óbudai irodába. Nyilván ez is az utolsó pillanatban lett. 😀

Ebből következik, hogy egész nyáron gyakorlat és téma hiányában nem jutottam előrébb a szakdogával. 3 hónapom maradt akkor a szakdolgozat leadására, amiből a szeptemberi hónapot a kutatással töltöttem. Jelenleg tartok ott, hogy 8 hetem maradt hátra.

Good luck!

Hozzászólás

Működteti a WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑

Design a site like this with WordPress.com
Kezdjük el